Ahol szeretik a hétfőt

A jövő munkahelye

Megvannak a pénzügyi online meetup legjobb ötletei

Iparági kihívások és válaszok – online meetup sorozat (2020. április 17. – Pénzügy/Biztosítás)

2020. május 22. - A jövő munkahelye

meetup-otletek-blog_rajztabla_1.png

Milyen eszközökkel lehetne fenntartani az agilitást, a kényszerűségből felgyorsult döntéshozatalt a járványhelyzet után is? Erről kérdeztük Iparági online meetup sorozatunkban a résztvevőket. Az ötletelés előtt ügyvezetőnk, Uzsák Éva Virág két HR vezetőt kérdezett a megváltozott világ legnagyobb kihívásairól és a jövőről. 

Pécsi Judit, az UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. HR igazgatója kulcsfontosságúnak tartja, hogy megtaláljuk a munka és a magánélet közötti arányokat, illetve megőrizné a későbbiekben is a home office munkamenetéből mindazt, ami észszerű és jól működik. Szabó Anita, a Fundamenta Lakáskassza Zrt. HR igazgatója úgy érzékeli, hogy az új helyzet másfajta, mélyebb kommunikációt igényel a vezetők és kollégák felé egyaránt. Az üzleti működést megváltoztatta a home office üzemmód, sok egykori folyamat már a múlté. A beszélgetés rövidített változatát a járvány hozta változásokról és a jövőről alkotott véleményeikről itt látható:

A beszélgetés után közös gondolkodásra invitáltuk a résztvevőket a be-novative platformjára, ahol a következő kérdésre kerestük közösen a megoldásokat:

Hogyan, milyen eszközökkel lehetne fenntartani az agilitást, a kényszerűségből felgyorsult döntéshozatalt a járványhelyzet után is?

Az ötletelés során összesen 23 javaslat érkezett. A résztvevők olyan témákat feszegettek, mint a home-office a krízis után, a meetingstruktúra, a transzparencia, a feladatkiosztás és a döntéshozás.

Top3 ötlet a résztvevők értékelése alapján:

1. Workshop sorozat tanulságok levonására, jó gyakorlatok összegyűjtésére, megtartására

2. Online aláírás a folyamatok felgyorsítására

3. Home-office megtartása azok számára is, akiknek eddig nem volt lehetőségük rá

További információt az ötletek teljes listájáról vagy a beszélgetés hosszabb verzióját a következő e-mail címen kérhet: eszter.pek@kincentric.com

Elindult a Kincentric Globális Munkavállalói Élmény Kutatása! Hogyan változtatta meg a járvány a munkavállalói élményt? Ezt áll az idei kutatás fókuszában. Tavaly 43 ország 23 iparágát képviselte az a több, mint 1300 HR szakember, akik 23 millió munkavállaló élményébe engedtek betekintést. A felmérésben részt vevőkkel elsőként osztjuk meg az eredmények összefoglalóját. Kérjük, csatlakozzék hozzánk! A kitöltési idő: 15 perc. A kutatás linkje: https://msuitelink.com/exresearch2020

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ajovomunkahelye.blog.hu/api/trackback/id/tr7515711754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.